Lördag.

Idag låg vi och drog oss enda till klockan 12.
Lyxigt och skönt tyckte vi.

Men sen var det bara att ta sej upp eftersom "minijul" med tjocka släkten var planerad.
Så vi klev upp och myste, åt frukost och gjorde oss julefina!

Såhär snygga var jag och Alexandra!
(Ignorera mina miner, tack!)






Så nu är vi nyligen hemkomna från julfirandet!
Det var trevligt att träffa alla och alla tyckte det var trevligt att träffa Alexandra!
Hon fick massa fina julklappar som hon tackar för och jag fick massa pressentkort så det tackar jag för!

Pluppeskrutt sover fortfarande skönt i bilstolen så jag tänkte nog passa på och ta mej en lång, varm, skön dusch.
Det är ju frys-ihjäl-grader ute tusan.

Later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0