Jag har med hjälp av systerSarah kommit på..

Att jag ska sluta mesa med den här satans bloggen..
Jag struntar ofta i att skriva saker för jag vet att folk missuppfattar eller tar saker på fel vis (läs, inte på mitt vis) och jag orkar inte med massa massa missuppfattningar..
Men nu ni..
Jag tänker skriva som jag känner, när jag känner det och utan att "förfina" det jag vill ha sagt!
Okej?!
För nu ska jag sluta bry mej om vad folk säger..
Jag behöver få ur mej mitt, på mitt vis.

Denna insikt kom jag till när systerSarah frågade varför jag var så bitter eller liknande..
Jag kommer inte riktigt ihåg vad som sas men systerSarah sa någon gång under samtalet att jag skulle skriva det i min blogg..
"Nej, hujeda mej, då kommer jag bli hatad nästa som om jag vore rasist"
Observera att detta prat handlade om bebis och att rasist bara var ett exempel..
Men fan då! Nu är jag där igen.. Förklarar mej! Stopp it!!!!!!!!!!!

Attsingens.. Detta kommer kräva hård träning.. bla bla.

Jag har bestämt en sak idag..
Om fröken fräken, livliga fisken, skrutt, inte behagar komma förens i December ska hon få heta just "December" i mellannamn. Coolt tycker jag! Jag har då för fiffiga ideer ibland jag. (måste dock erkänna att denna ide också kom upp med hjälp av systerSarah. Vi pratade typ om modeller? dont remember..)
Men klaffat och klart är det iaf om hon vill stanna tills dess! Nice!

Genom att "jobba hemifrån" har jag hittills tjänat ca 100:-.. YEY!!
Vad ska jag hitta på för skoj för dom?! Ideer någon?
Suck..
Kanske dax att faktiskt jobba och inte bara säga att jag ska jobba..
I morgon ska jag jobba! (?)
Vi säger såhär; Förhoppningsvis kommer min trötta slitna kropp tillåtas sova inatt (Snälla söta livliga fisk!!!), vilket gör att jag förhoppningsvis kommer upp vid 8 i morgon, pigg, vilket förhoppningsvis leder till att jag känner ork och lust till att ringa lite, vilket förhoppningsvis leder till intervjuer, som leder till glatt hopp, som leder till mer lust som leder till mer intervjuer som betyder mer pengar. Mer pengar betyder gladare Sanna, som betyder.. hm. Vad betyder det? Äsch, ni fattar!!..

Sova nu då.. snart då..

Varför ska jag egentligen be om ursäkt för mej och mitt, för mitt sätt att vara, prata och uttrycka mej..
Det ska jag ju inte..
Det är nog egentligen ingen som sagt att jag ska det heller utan det har jag omedvetet bara gjort..
Men vem har inte försökt vara bättre, verka bättre eller liknande någon gång då?
Jag gör det alltid.
Påfrestande? japp.
Därför ska jag sluta. Japp.
Äsch.
Jag är nog inte bra på det sättet folk tycker att bra är..
Men jag är förjäkla bra på mitt sätt och jag har inget att skämmas för!

Japp, just nu står jag högst uppe på kullen och undrar hur tusan jag hamnade så högt igen.
Bra jobbat Sanna.
Nu ska jag bara ta sats och hoppa till nästa utan att trilla pladask.
Men med självförtroendet på topp, tror jag på ett lyckat hopp!

Sooovdax. Natt.


Kommentarer
Postat av: SysterSarah

Jag är glad att du är glad Sanna. Man ska ta avstånd till skiten i livet. Det finns ingen anledning att låta folk dra ner en helt i onödan! YOU GO GIRL ! <3

2009-11-05 @ 20:17:40
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

vad är det du jobbar med hemifrån?:)

2009-11-08 @ 12:09:24
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0