Om vattnet går när jag är i vatten, hur vet jag då att vattnet gått?!

Nej, jag har inte jobbat idag..
Vaknade klockan 10 tröttare än tröttast.
Skrutt håller mej vaken hela nätterna och jag måste kissa ca två miljoner ggr..
Så, japp, min dygnsrytm är redan rubbad.. Eller vadå.. Det har den kanske alltid varit..
Trött som ett as hela dagarna iaf.

Har sovit på mammas soffa idag i vanlig ordning.
Skönare än vad man kan tro faktiskt.
Mat fick jag också. Tackar!

Var på föräldrarkursen idag igen. Sista gången idag. Pjuh.
Ogillar barnmorskan stark och jag har inte lärt mej något jag inte redan visste..
Babblas om förlossningen hit och dit.. Men mest om pappa, pappa, pappa.. Eller det kanske bara är i mitt huvud?!
Hon verkar hur som helst inte fattat efter tre gånger att jag är ensam. Ensam din dumma ko!!

"Pappan är ju alltid med på förlossningen men det händer faktiskt (Faktiskt ibland sällan)att mamman blivit lämnad och är ensam eller har med sej tex sin egna mamma" 

NÄÄÄHÄÄÄ?!

Jag tog ju för tusan med mej mamma förra gången och kallade henna "pappan" just för att hon skulle fatta men nej.. Hos vissa är hålet uppenbarligen för trångt för att poletten ska trilla hela vägen ner. Tydligen.

Jag är så fruktansvärt tacksam och glad över att jag har den barnmorskan jag har och inte denna.

Jaja, jag måste väl erkänna att jag är aningen (Underdrift) känslig nu för tiden också..
Lättretad och fruktansvät lättstött.
Att Simon (6åriga lillebror) kallade mej surSanna häromdagen tog hårt kan jag lova.
Nu får jag fasiken ge mej.
Jag har ju alltid vart glada, roliga, tokSanna..
Hädan efter när jag hälsar på när barnen är vakna ska jag stråla som en sol.
Det är ju faktiskt inte alls meningen att bete mej kasst mot dom.
Mamma därimot har "tagit på sej" det här och får stå ut med surigheter, gråtattacker, hopplöshet och massa prat.

I morgon och på Lördag ska jag jobba på restaurangen. Det ska bli för jävla skönt!
Behöver göra något.
Byte till vinterdäck står på schemat i morgon också. Måste bli gjort. Sladdade som en annan rallybrud idag.

32 dagar kvar idag.
Har inte lika bråttom nu. Inte precis lika bråttom iaf.
Men jag kan väl vänta tills december eftersom jag kom på det superfiffiga namnet. woho..
Sen ska jag ju jobba nu också.
Finns ingen tid att föda barn i helgen inte.

Men jag slår väl vad om att skrutt tänker komma nu på stört eftersom jag "gått med på" att vänta ett tag.
Jaja, hur som så är hon hur välkommen som helst!
Längtar efter min lilla skrutta!!

Nä nu ska denna rallybrud kissa fjorton gånger och sedan försöka sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0