Angående min träning idag.......

Mina ben skakar än..
Armarna känns som bly och det gör ont att sätta sej på toaletten..



Jag kan med all säkerhet redan nu säga att det kommer bli en ofantligt jobbig dag i morgon.

Herregud, är det ens lagligt att vara såhär otränad?

Jag tog mej igenom passet och allt vad det innebar men mer än så var det nog inte..

Att ta sej från lokalen efteråt var bara det en pers vill jag lova..

Och nu är frikortet fixat så det finns inte ens någon återvändo..

Ack, vad har jag gett mej in på..


Kommentarer
Postat av: TobiasFoto

Tjena Sanna..

Kommer hem till byn i helgen och undrar om du fortfarande vill bli fotad?



Jag messar när jag börjar närma mig så ett svar då vore ju alla tiders ;)



Kram / Tobias

2010-04-16 @ 03:03:03
URL: http://www.TobiasFoto.se
Postat av: Erica

Häng med på spinning idag då :P 17-18 :P

2010-04-16 @ 12:04:29
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0