Här sitter jag.

Alldelens nyss släppte jag ut mitt hår.
Där inne, alldelens under allt, eller mitt i eller ja, i håret iaf hade en härlig svettig fläck liksom gömt sej.
Oj, sa jag för mej själv, kanske borde släppa ut mitt hår direkt efter träningen istället för fyra timmar efteråt.
Vem vet liksom, det kanske möglas eller nå sånt där äckligt annars?!


Jag knäppte en bild för att demonstrera mitt svettiga, äckliga hår.



Men jag blev inte nöjd och knäppte en till, som blev snäppet värre.



Och inte är jag den som ger mej. "kan du bli fulare", viskade jag till mej själv och gav järnet!



Jag klarade det!

Sen tyckte jag att bilden ovan ljög om min tunglängd så då knäppte jag ett till för att demonstrera hur förbaskat lång tunga jag faktiskt har.



Usch, vad äckligt tänker ni och jag är ju inte den som är den liksom så jag knäppte ytterligare en tungbild som rent ut sagt är g-r-o-t-e-s-k.



"Gud vad jag är härlig som bjuder på mej själv!" tänkte jag och det hela spårade ur med en fjortis-uppifrån-puta-med-läpparna-så-mycket-det-går-posebild.



Jag är ju för härlig jag!

Don't you wish you're girlfriend was hot like me, DON'T YAAAA?!

Trallar mej själv in i duschen!
Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan få dig att känna dig lite mindre äcklig genom att berätta att: Om 2 dagar har inte jag tvättat (eller ens sköljt ur) mitt hår på 2 månader! STOKED :) Så jag tror inte ditt hår är så flottigt egentligen ;P

2010-05-04 @ 00:03:46
Postat av: pubes

sv: haha tack!



herrejääävlar vilken lång tunga du har!! =O Min kan jag inte ens sträcka utanför munnen typ!

2010-05-04 @ 01:18:20
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0