Jag har byggt nå skit!!

Denna har jag byggt till min lillebror Simon idag..



Fy faaaaaan säger jag bara..
Typ tre miljoner bitar och ingen vettig beskrivning på vart eller hur alla förbannade bitar skulle sitta..

Tålamodstest, JAAAA-A!!



Och vad är det??
En dinosaurie?

Jag är så sjukt jäkla nöjd med min insatts så ojojoj..

Sen att Simon surade ur för att det blev 2 bitar över(?) är en annan femma.

Skriva gärna och berätta hur stolta ni är över mitt tålamod och mitt snygga bygge!!

......

Jag har även skottat ut, bort en snöhög stor som mount everest.
Skam den som ger sej säger jag bara..

Ryggen gillar't inte men snart så ska jag soooola på mammas gräsmatta, fetgillar't!!

Ja, som sagt, DUKTIG TJEJ!!


Kommentarer
Postat av: Mamma mia

Den blev ju kanonsnygg. Bra jobbat

2010-04-14 @ 10:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0