Ointressant fakta!

BLÄ!

Varje år är det samma sak!
Jag fattar inte hur jag lyckas..

På vinterhalvåret håller jag mej skapligt smal och skulle inte ha minsta problem med att visa mej i bikini..

Men sen kommer våren och det börjar bli sommar och PANG, så börjar jag bli F-E-T..

Jag fattar inte?!?

Nu är det nog, stopp, enough!!

Godisförbud från och med nu!!

Jag menar't!

I morgon kommer det inte vara en fullt lika glad Sanna på bloggen..



Innan graviditeten vägde jag 60kg..
Jag gick upp till 73kg ca..
Sen gick jag ner till 55kg..

Nu väger jag 60kg IGEN och mer verkar det bli..
Förbannat!

No more candy for Sanna!....


Kommentarer
Postat av: jessica

du e inte dugg tjock. skulle göra vad som helst för din kropp SANNA.....

2010-04-14 @ 14:00:28
Postat av: Sanna

Handlar ju inte direkt om vad som är tjock enligt norm eller liknande utan om hur jag trivs eller vill vara..

2010-04-14 @ 14:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0