Sommaren är här!

Vet ni varför??

Jo, så här är det hörrinini; Jag har fått 37 tusen myggbett idag?!?!!!

Så jo, nu är det sommar!

Mygg..... ÅHHHHH!!!
Det spelar ingen roll om jag befinner mej i ett rum med hundra pers så är det mej ALLA myggor biter, jag fattar inte det?
Jag måste ha förbannat gott blod.

Såhär låter det i mitt huvud hela sommarhalvåret;

"Inte klia, inte klia, inte klia, NEEEEEJ, inte klia, INTE KLIA SANNA, inte klia, inte klia OSV....

För några år sedan såg jag ut som ett stort sår hela somrarna.
Jag kliade frenetiskt och kunde verkligen inte sluta.
Ingen självdisciplin what so ever..

Men nu ni, nu har jag blitt vuxen och fått en smula självdisciplin, så no more kli!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0