Telefonsamtal med tanten från helvetet..

Jag ringer försäkringskassan för att få lite hjälp med deras internetsida..
Det är kö och jag får knappa in telefonnummret så att dom ringer upp.
Efter ett tag ringer dom upp..

Jag: Ja, det är Sanna..

Tant: ......

Jag: Hallå?!

Tant: *Mummel*

Jag: Va?

Tant: Svarar men sådär, med ett Va?!?!!!

Jag: Va, nej, jag svarade med mitt namn!

Tant: Nej, det gjorde du inte, du sa va!

Jag: Ja men det måste varit nå tjall på tråden för jag hörde inte dej.

Tant: Man pressenterar sej endå med sitt namn.

Jag: Men herregud, jag gjorde det. Och vem är det????

Tant: Ja, jag ringer från försäkringskassan..

Hon ger med sej och hjälper mej med det jag vill ha hjälp med.
Jag frågar om jag alltså ska fylla i från och med Juni..

Tant: JUNNNNNNNNI sa jag!

Jag: Ja, då fyller jag i från andra Juni.

Tant: Juni, juni, juni, månad nummer sex, JuNNNNi!!

Och precis där tog mitt tålamod denna förbannade tant slut..

Jag: JAAAAAAA!!!!! Tack och hejj!!!!

Herreminjävlagud!!!!!
Vad är det med folk seriöst?
Servisyrke in my ass..

FYFAN!!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag dööör!! Jag skrattar så jag grinar ju..jag hade velat höra det samtalet!! :D

2010-04-16 @ 13:37:50
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: elin lundqvist

men shit.. :D jävla kärring, ring hennes chef!

2010-04-16 @ 14:25:47
Postat av: Sofie

Du har då otur du!! Själv har jag inte lyckats fått en sådan bitterfitta på andra sidan luren.. Shit asså!

2010-04-16 @ 19:29:08
URL: http://sofpet.blogg.se/
Postat av: erica e

jaa, vad ska man säga. man vet inte om man ska skratta eller grina åt eländet! hela systemet med försäkringskassan och hur de behandlar folk är ju ett stort jävla skämt! :@

2010-04-16 @ 19:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0