Vårtjuv?!

Nattis tycker att jag snott våren?!
Hon retade mej för att jag tagit dom två första tussarna..
Hon tyckte inte att det var riktigt skjyst att ta dom första för året.

Nattis: Så tog du dom första!? Ganska taskigt!!..

Jag: Japp sån är jag!

Nattis: Världens kortaste skaft också..

Jag: Jaa, men dom hade ju inte hunnit kommit upp mer dom stackarna..

Nattis: Men varför tog du dom då?

Jag: Mäh, Jag ville ju ha dom!

Nattis: Men du hade ju kunnat vänta så att dom kommit upp mer, du ska ju endå gå den där vägen varje dag..

Hm.. Poäng till Nattis..
Men fan, jag kan ju inte riskera att någon annan hittar dom, Right?

Hur som helst, nu är dom mina!! Mooohahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0