Senaste tiden..

Har vi vart och badat i Högbo..


Bus-unge!



Vi lekte med en boll..



Och fick smaka dricka av Nattis..



Sen var vi i edsken och badade med mamma som kände för att bråka om en stol..



Jag vann!



Skrutt har börjat resa sej mot allt..



Då blir det massa bus.



Tjockfisen.



Jag fick en rolig solbränna.



Och skrutt var sim-sugen.



Jag var ut med Marre.



Tyckte nog själv att jag var satans snygg..



Fast jag hade satt tröjan åt fel håll.



Skrutt Fick nya solbrillor.



Och hon älskar att vara naken i det gröna.



Söt-unge!

 


Och det var väl typ dom bilderna jag hade lagt in i datorn.

Min lille skruttebang har även börjat sagt mamma. Och pappa (?...)
Och hon kryper fort som ett monster och river i allt.
Guuud vad jag älskar den där lilla lorten.

Jag ska skärpa mej och börja blogga igen också om någon undrar!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag undrade så tack för de ;)

2010-08-07 @ 12:19:38
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0