Jaja..




Eftersom jag är såå aktiv idag så kan jag ju passa på att uppdatera lite här.


Jag vill och främst ge ett stort STORT tack till alla mina fina vänner!
Jag är så jävla lyckligt lottad som har så fina mäniskor omkring mej!
Ni lyfter mej när jag är nere och trollar fram den där bubbliga glada människan jag gillar.
Bort med den här skitdryga-nere-i-hålet-Sanna!



Idag har vi dansat som galningar jag och min fina fina 1åring.
Som utlovat med andra ord.
Hon är så jäkla tokhärlig min tokiga toka!



Jag fick höra igår att jag är sjuk.
Av en människa som inte ens ett uns känner mej.
Knäppt va?

Jätte knasigt tycker jag!

Idag har jag iaf friskförklarat mej själv, det känns skönt.
För hur allting än ligger till så är det ju faktiskt bara jag som vet hur det står till där uppe i knas-skallen.



Idag ska vi dansa vidare, posta paket och hämta ut paket, göra nå gotta att äta, leka med alla nya leksaker och sen när skruttefisoongen lagt sej ska jag kolla på någon bra film och äta godis.

Jag kom ju på igår hur skönt jag faktiskt tycker det är med ensamtid.

Tycker dock fortfarande inte om ensamsov, och än så länge behövs det ju inte, men dit kommer vi snart.
Och då ska jag njuta av att ha en hel stor säng för mej själv!



Ska kolla om jag får fart på min sega dumdator och om så är fallet ska jag försöka trycka in lite bilder senare.

Hej så länge!



Utdrag ur privatblogg:

Jaha nu då..

Jag pendlar skapligt i humör och styrka..
Ena sekunden är allting dödstungt, i nästa sekund är jag stark som Bamse och skulle kunna besegra hela världen och i tredje stund sitter jag och suktar och önskar jag kunde få kyssa min karl..

Underbara humör!


Det blir bra!
Det blir det..
Så småning om.
Snart.

Jag vet det, men det känns endå långt borta till och från..

Jag är stark, väldigt stark, det har jag alltid varit men inte alls lika stark som bamse..
Själen faller liksom isär och läcker..

Ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0