Onsdag!




Jag leker dagisfröken idag.

Barnvakt åt två fjortisar, en sjuåring och min egna ettåring..
Woohoo, happy day, happy happy day!

Lagat vofflor och spelat tvspel har vi gjort.

Satt i köket och var uttråkad till tusen när jag hittade en saga om Tåmte nisar.. DAGEN RÄDDAD!!

Jag tackar gud för att skaparen till denna bok inte befann sej i rummet när jag hittade den..

Jag skrattar än, ligger på golvet och håller mej om magen, kiknar, skrattar och rullar runt!

Tack Simon för att du gjorde min dag!!





HA HAHA, Jag kan inte se bilden utan att trilla ikull av skratt.. Hahahahaha


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha! :D Pluttunge!

2010-12-22 @ 20:49:32
URL: http://jhnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0