Nytt inlägg.

Efter mitt förra deppinlägg borde jag väga upp det med ett yey-vad-roligt-allting-är-inlägg men jag orkar fan inte..

Jag kan inte andas pga allt jävla snor.!!!...
Snor i mängder, vart fan kommer allt jävla snor ifrån????
Jag hatar snor!!
Kul att gå runt och se ut som en snorunge med en snygg snorelva under näsan.. Nej tack!!

Och jag är dödens döttstrött.. Trött som ett as mest hela dagarna.
Är det fel att önska att Skrutt skulle sova ett dygn eller två i sträck, så att jag också fick göra det?!

Och jag önskade mej massa kärlek på den här jävla stjärtdagen också men så blev det inte..
Åhhh, jag vill gråta!
Varför ska det finnas en skitdag för kärlek för?!
Jag vill ha och ge kärlek varje dag.. Ja, det vill jag! Ja tack!!

Nää...

Och i morgon är det Måndag, ny vecka, dags för nya måsten, fix och trix och sånt där jätte tråkigt vuxen göra.. Bläää..


Och nyss nös jag..
Nu är det snor över hela skärmen..
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0