Fredagen!

Jag var ut i Fredags!
Passade på att debut-gå-ut nu i samband med att jag fyllde år.

Det var tydligen inte populärt någon stans.
"Dumma dumma Sanna, hur kan hon gå ut redan?!"

Men herregud skaffa er ett eget liv för tusan!
Min och Alexandras situation såg ut så att det passade för jäkla bra på alla vis och det fanns inte något problem eller hinder för att jag skulle få gå ut och bara vara Sanna!

Det var underbart att släppa allt för en kväll och få vara bara Sanna.
Släppa mammaSanna för en stund.
Jag tror att det är förjäkla viktigt att inte snöa in sej helt och bara vara mamma.
Och kanske speciellt nu då när jag faktiskt är ensam 24/7..

Jag tror att det var behövligt för både mej och Alexandra att få lite ledigt från varandra.

Och tro det eller ej så mår vi båda två bra, trots en kväll ifrån varandra.
Otroligt hu?!


Jag är en helt värdelös mingelfotograf men jag fick några bilder iaf som jag tänkte bjuda på!


Folket..


Nattis på g..


Jag och Lea är snygga..


Bästa Linda..


Grabbarna grus..


Lea :)


Heta diskussioner i hallen..


Tanja och Lea..


Nattisbaby..


Timo och Kim..


Nattis, Maria och Amanda..


Tanja, Lea, Josef..


Tanja, Lea, Josef och Hedde..



Det var typ det mingelfotografen Sanna lyckades med.
Nästa gång får någon annan vara mingelfotograf!


Kommentarer
Postat av: elin lundqvist

du har all rätt i världen att gå ut! lyssna inte på dumt folk :)

2010-02-08 @ 07:45:37
Postat av: Cazzi

Det gjorde du helt rätt i! Spelar ingen roll om Alexandra hade varit 6mån, 1år eller liknande så skulle folk ah tyckt å tänkt massa saker som de absolut INTE har med att göra! Folk ska vara "vardagshjältar" och är det alltför ofta just till de som har barn. Man behöver egentid och de som ej förstår det har förmodligen ingen annan än just sig själv att tänka på.Hoppas du hade en kanonkul kväll vännen!

2010-02-08 @ 08:28:34
URL: http://haven.zutgorak.se/cass/
Postat av: Johanna

Skit i vad folk säger Sanna! Jag hejjar på dig!

2010-02-08 @ 09:56:19
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Anso

Spelar absolut ingen roll att du gick ut. Man slutar inte leva för att man har fått barn. Herregud jag har två barn och känner själv ibland att de är skönt att ha ensamtid. Man måste ha de för att orka. Och då är vi TVÅ hemma som tar hand om barnen. Så stå på dej och bry dej inte om vad andra säger. REN AVUNDSJUKA kallas de ..

2010-02-08 @ 13:02:21
URL: http://anso84.blogg.se/
Postat av: Lisa

Lyssna inte, titta inte och säg inget..Sanna du är värd en trevlig utekväll..oftast är det de UTAN barn som är bäst på att lägga sig i...njut av din tid..du är världens bästa mamma...till alla andra: SKAFFA ETT LIV!!!!

2010-02-09 @ 06:39:12
URL: http://lisaohls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0