Jag har lärt mej en sak idag!!

Nyss när jag stod/satt/låg och skållade mej själv i duschen i vanlig ordning kom jag på den supersmarta iden att "mjölka ur" dvs tömma min gigantiska meloner på lite mjölk.
Sakt och gjort, där stod jag och mjökade mej själv i duschen.. Helt normalt!!

Hur som helst..
Jag är ju som jag är, jag vill se allt, veta allt, testa allt osv..
Lutade mej därför framåt för att se hur det såg ut, (på riktigt, sådär riktigt nära), när mjölken kom ut..
Pang! Så var jag halvblind, Tackar!
Ja, jag är helt seriös..
Jag sköt mej själv i ögat.. Ajaj, stackars dumma mej!

Så, jag har lärt mej en sak idag, det är inte alltid jätte smart/bra att vara för nyfiken..
Eller så har jag lärt mej att bröstmjölk kan få en jäkla fart när den pumpas ut..
Eller att man kanske inte ska stirra på sitt bröst så nära man kan komma när dom är sprängfulla och sedan trycka till..
Eller?!?...

Man kan ju inte göra annat än att gratulera sej själv!!

P.s Jag övervägde att lägga ut en bild från 2007 när jag har fått en smäll och har världens största blåöga men insåg att det kanske blir lite väl dramatiskt?! Alla kanske inte hade förstått min humor i det hela.. D.s


Kommentarer
Postat av: Linda&Alvin

HAHAHAHAHAHA du är så jäävla skön !! HAHAHAHA JAG DÖR !! och du kan nog vara lugn, du kommer säkert få ligga igen ;D haha puss och godnatt pinglan !

2010-01-13 @ 01:18:34
Postat av: Helena

asg

2010-01-13 @ 18:08:52
Postat av: Sandra

Haha, härligt Sanna.



En riktig sötnos till bebis har du också!

Sköt om er :)



2010-01-17 @ 21:11:09
URL: http://sandrasnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0