Minus 30 jävla grader.

Nu är det bekräftat, denna kyla gör mej galen!!
Jag fryser så jag håller på att bli knäpp..

*Satte igång torktummlaren tidigare, stängde dörren och satt och myste i värmen..

*Har duschat så jag är helt skållad och röd över hela kroppen.. Torr och jävlig blir man också och tro fan att  jag smörjer in mej med kall lotion..

*Druckit 32 koppar varm choklad.. Börjar kännas tjatigt i magen..

*Nu nyss satte jag på ugnen på full värme och öppnade luckan.. hallå?!

Så kylan och min galenhet kommer resultera i att jag duschar så jag skrynklar ihop till ett litet russin, blir fet av all choklad, och får en elräkning som skulle få vem som helst att tappa andan, ramla av stolen och vilja dö av ångest..

Men vad gör man inte för att hålla sej varm?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0