Imponerad!

Förstår inte själva grejen med att läsa någonting som bara gör en irriterad..
Visste faktiskt inte hur provocerande en blogg kunde vara, hur mycket folk som bara sitter och läser för att vadå, bli irriterad, stött, provocerad?

Jag blir nästan imponerad av folk som utan undantag kan hitta fel i allt! Moralkärringar!
Jag blir än mer imponerad av människor som sitter och läser och som alltid, utan undantag, vet bättre!
Braa för dej, verkligen grattis, lyllos deeeej!!

Det var bara det jag ville säga!  Imponerad!





Kommentarer
Postat av: Lisa

Håller med...varför läsa en blogg om jag bara retar mig...läs, kom med kommentarer, eller de tre G:na

Gnäll

Gilla läget

Gör något...

Lägger till ett eget G också: Ge fan i att läsa bara för att reta er...ta det med humor..livet är för kort för att reta sig på det man inte har att göra med...eller...skaffa ett liv..

2010-01-27 @ 19:32:58
URL: http://lisaohls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0