Typans!

Jag har en förmåga att tro att jag klarar av precis allting själv!
Ibland tror jag till och med så mycket på mej själv att jag skulle klara av att lyfta ett hus.

Men jag måste fan ge upp ibland och inse att jag inte klarar av allt själv!
Min diskmaskin är trasig.. buhu.. Snörvel och snyft!

Eftersom jag inte kan ett skit om diskmaskiner försökte jag med det jag själv tyckte kändes logiskt så som att kolla filter, tvätta filter, kolla filter igen, känna med handen, kolla filter och ja, det var väl typ det!
Nu då?
Jag försökte även med teorin om att om det fastnat något i röret så kanske jag kan diska bort det?..
Nu har jag kört diskmaskinen fjoton gånger men vattnet stannar fortfarande kvar och smutsar ner min disk! Vafan!!

Hör och häpna, här kommer det: Hjälp?!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kan ringa Janne..han hjälper dig säkert..bra att ha en rörmokare ibland..och du klarar allt Sanna...vi är sådana..Kramar älskar dig.

2010-01-28 @ 22:24:12
URL: http://lisaohls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0