Fyrklöver.

I Lördags hittade jag en fyrklöver på gräsmattan.

Och ni vet ju hur alla säger att dom ger tur.

(När jag och Sarah var små låg vi på gräsmattan i timmar och letade fyrklöver men ack förjäves..)

Jag började hur som helst hoppa upp och ner och skrika och visade alla i min närhet att jag minsan, på riktigt, alldelens sant hade hittat en fyrklöver, PÅ RIKTIGT!!

När jag lugnat ner mej, satte jag mej och tog en cigg.
Och vad händer, jo, en STOR äcklig spindelfan kommer krypandes på mej.

Tur? In my ass.

Idag var Josef och Elvira ute och lekte på gräsmattan.
Jag vart avundsjuk och ville också prova leka..

1 minut senare hade jag haft av leksaken på mitten.
(Inte meningen alltså!)

Tur? Nä. Klantigt? Ja. Typiskt Sanna? Ja.

Jävla förbannade fyrklöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0