Är jag helt kockobläng?

När jag berättade för min kompis för något år sedan att jag tyckte om att kissa i duschen, blev jag bemött som ett FREAK..
"Äru helt kocko eller, du kan väl inte kissa i duschen heller!!"
Sedan vände hon sej om och gjorde virri-virri-kocko* till alla andra i närheten..

Är det sant, är det verkligen sant, är det bara jag i hela världen som någon gång ibland kissar lite i duschen??

Herregud, jag borde ju söka hjälp!!!

Skäms Sanna, skäms!!


*Virri-virri-kocko är när man cirklar med handen på sidan av huvudet och sedan pekar på
personen ifråga.. Get it?


Kommentarer
Postat av: Gud

"någon gång ibland" ... är det inte typ jäääämt?

Kocko :P

2010-03-12 @ 20:08:34
Postat av: Johanna

Jag kissar oxå i duschen så isf är jag lika virri kocko som du :) höhö

2010-03-12 @ 20:26:17
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0