Haha, Sarah alltså..

Min asbittra syster Sarah är bara för rolig hon..

Hon har lagt ut denna bild på sin blogg:


Från Höger: Sarah syster med sin karl Micke,
Framför Sarah: Sofia Syster och framför mej: Stina Syster.
Bakom Stina är det en ytterst mystiskt grå fläck..

Hahahahaha, jag skrattar ihjäl mej..
Ser ni den gråa fläcken till vänster?!

Jag skrattade så jag höll på och trilla ur sängen när jag såg hur hon "korrigerat" kortet.

Den gråa fläcken är alltså mitt ex, Alexandras pappa..

När jag frågade vad det var för grått svarade hon att hon absolut inte tänkte ge honom någon publicitet..

Sarah är så underbart bitter och hon är surare och argare på "den grå fläcken" än vad jag är! Like it!!

Keep the sur och bitterhet up Sarah!


Kommentarer
Postat av: Bitter Sarah

Tack för publiciteten syster ! ;D <3

2010-03-23 @ 21:32:25
Postat av: Jhna.

HAHAHA! =D Hon är för rolig hon!

2010-03-23 @ 22:54:16
URL: http://forvirradmetallfitta.blogg.se/
Postat av: Gud

Haha. Den grå fläcken var ju riktigt bra! Märkte ju inte ens av den förens man läst klart.

Well done (Sarah)...

2010-03-23 @ 23:12:29
Postat av: sofie

Jag såg inte den grå fläcken först, innan jag läste om den. Har ser väldigt kort ut den där grå fläcken :)

2010-03-24 @ 07:46:55
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: sofie

haha..Ja, men på bilden ser ju exet ut som en dvärg ;P

2010-03-24 @ 13:06:18
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0