Hallå?!

Jag vill också vara sådär cool som dom stora bloggarna/bloggerskorna är och ha en frågestund..

Typ:

"Hej alla, nu är det dax för frågestund igen. Fråga vaaad ni vill fram tills på torsdagkväll. Passa på, passa på!"

Alltså bara typ..

Men eftersom jag är medveten om att jag inte har såå många läsare som vill ställa konstiga frågor till eller om mej så låter jag bli att ha en "Hej alla frågestund" för det skulle bli pinsamt att bara få en fråga eller två..

Så ni vet liksom!.. Pinsamt!!..


P.s Över 10 frågor så publicerar jag! d.s


Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG läser din blogg vännen...:) och skrattar gott..den får mig att orka ett tag till och jag vet att många fler läser och mår bra...dina fina bilder på skrutt och dig är en höjdare..kramar

2010-03-03 @ 06:27:14
URL: http://lisaohls.blogspot.com
Postat av: pernilla

jag undrar hur du känner att livet som ensam mamma e?? och om pappan till ditt underbara barn har nån kontakt med henne.. du får bestämma själv om du vill svara på det gumman!!

2010-03-03 @ 15:27:46
Postat av: pilla

ja undrar vem som har gjort din blogg.. om det e du själv..va det svårt å göra den??

2010-03-03 @ 15:29:13
Postat av: Sarah

Jag undrar hur du lärde Alexandra att vara ensam hemma så snabbt ?

2010-03-03 @ 16:00:25
Postat av: uppsala

ska bli väldigt intressant att se svaret på pernillas fråga..

2010-03-04 @ 09:25:31
Postat av: Alva & Pernilla

1.vi undrar hur förlosningen gick å hur lång tid det tog



2. hur känns det att flytta tillbaka till Hofors??



3. hur lång å hur mycket väger Alexandra nu??



4. varför tog du just namnet Alexandra..nån spciell annledning??



5. OM det är du som gjorde din blogg.. hur svårt var det å fixa den.. med bilder å så



6. vilka bloggar följer du??



7. har du fåt mycket elaka kommentarer för att du e en mamma som e ung och själv?



8. har du nån mamma förbild??? (förutom din egen mamma)



9. vet du hur många som följer din blogg??



10. funderar du på din å alxandras framtid??



nu har du mer än 10 frågor så nu MÅSTE du svara =)

2010-03-04 @ 10:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0