Jag är en tvättoist..

"Hej, jag heter Sanna och jag är tvättoist.."
"Heeej Sanna!!

Jag erkänner, ja, ja, jag är tvättmissbrukare!

Jag vet att det inte är normalt att tvätta MINST en maskin om dagen när man är ensamstående..
Jag vet att det inte är normalt att använda ett par byxor endast en gång innan man känner att man måste tvätta dom..
Jag vet att det inte är nomalt att bli helt till sej av att få sätta på sej nytvättade kläder.

Jag vet, jag vet!!

Men vad jag hört, har dom inte startat någon AT(anonyma tvättoister) än..
Tyvärr..

Såå, jag tvättar vidare!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer ihåg när du bodde på borgvägen och vi gick i typ 7an, dina kläder va aldrig torra när vi skulle till skolan, dom låg alltid i tumlaren. Haha :) Tvättoist redan då! ;)

2010-03-12 @ 11:18:50
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi har en svart Hoco Diamond sen tidigare som vi köpte när vi skulle få Joline. Vi ska väl ha den kvar antar ja, men det är ingen vagn jag rekomenderar. Tung och jävlig!! Sugen på ny vagn eller? :)

2010-03-12 @ 11:23:48
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Lisa

Här har du en till Sanna...vi kan bilda klubb...hej jeg heter Lisa..jag är tvättoholic....hahahah

2010-03-12 @ 20:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0