Jag kan visst vissla!!!


Telefonsamtal;

Sanna: *Visslar*

Josef: Nej, nej, sluta Sanna, det låter verkligen illa!

Sanna: *Fortsätter vissla*

Josef: Det låter falskt Sanna!! Falskt!!

Sanna: Man kan inte vissla falskt heller.. Vissla är vissla liksom..?

*Visslar vidare*


Josef: Jo, du kan vissla falskt, hör du inte?!?!?!!!

Sanna: Nej jag hör verkligen inte!! Förklara!!

Josef: Förklara?? Jag kan väl inte förklara, falsk är falskt!

Sanna: Jag hör ingen skillnad på när du visslar och när jag visslar..

Josef: *Tystnad*

Sanna: *Visslar loss*

Josef: Neej, neej, neeeej!!!!

Sanna: Va?

Josef: Sluta bara snälla!


Jag hör att min vissling kanske inte är den allra fagraste visslingen men vadå är detta verkligen en "falsk vissling"??





Senare;

Josef har sett mitt inlägg och skriver till mej på msn:

Josef: HAHAHAHA Hör du inte ?!?!?!

Sanna: Nej?!

Josef: Tondöööv!!

Några minuter senare..

Josef: Haha.. lyssnade igen. Hör du verkligen inte hur fel det låter?
Hahaha... störd vissling.


????
Hur taskig får man vara....


Kommentarer
Postat av: Gud

Tycker bestämt att den som visslar i videon är tondöv! :P

2010-03-02 @ 02:42:16
Postat av: Nattis

men HAHA!! jag skrattar ihjäl mig!

det låter verkligen jätte illa :P haha sorry sanna, men vissling var inte riktigt din grej ;) tur för dig att du är bra på en massa andra saker istället. ;D

2010-03-02 @ 09:41:46
URL: http://nataliewestman.blogg.se/
Postat av: Emmy - Mamma till Liam

Ja om du går på plogade vägar så är den bra men de går även på oplogade om du har muskler vill säga :P jag är hel nöjd iaf :)

2010-03-02 @ 23:32:33
URL: http://eemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0