Skrutt har äntligen invigt sin hoppgunga och hon älskar't.








Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser ut att stortrivas

2010-03-21 @ 20:18:27
Postat av: Nattis

åh sötnos! .. :)

2010-03-21 @ 20:35:31
URL: http://nataliewestman.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

vilken sötis :) knäpper du svartvitt eller gör du om dom på datorn? ammar du fortfarande? hur blev det med vikten, gick du ner mer eller för visst gick du ner gravidkilona snabbt ? :) nyfiken i en strut ;D

2010-03-21 @ 21:20:04
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: A

måste bara säga att din blogg är så jäkla rolig

2010-03-21 @ 21:45:12
Postat av: Emelie

Du kan alltid prova, själva knepet ligger nog i att verkligen kunna svänga på höfterna som en riktig latino ;) Bra knepigt var det i alla fall.. Hoppas att våran håller och att din börjar fungera snart igen! Söt Alexandra var på bilderna förresten!

2010-03-21 @ 21:54:30
URL: http://Emel1e.blogspot.com
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ok, ja jag ammade i 7 mån.. fast abra nattetid på slutet, men de va rktigt skönt o bli av med de :D så fort han blev 4 mån började jag med smakisar.. sen vid 5-5,5 började jag med 6 mån maten, pang på bara och han åt, så amningen slutade rätt snabbt.. de va bara nätterna kvar som sagt o de va ju oxå drygt o han va inte hungrig igentligen, bara lite snuttesjuk :P



jag vägde 64 på inskrivningen o gick upp till 78 sen före jul vägde jag ca 61,5kg o sen i januari stod vågen på 64,5 en dag o då fick jag panik. men jag gick varje dag före jul sen blev de massa snö o skitkallt så då blev de inget nu har promenaderna börjat igen tills idag då de blev massa äcklig jävla skitsnö (förbannnnnad!!) igen :( men imorse vägde jag 61,5kg igen:) men ja, promenader åsså har jag varit krasslig i magen sista dagarna, så nu lär jag försöka hålla vikten. vill ner mera, vägde ca 58 när jag träffa peter för 3 år sen o jag har vägt 54 före de ;D



va långt de blev nu! nu ska jag sova! natti!

2010-03-21 @ 22:32:33
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0