Update.

Jag har varit rätt sur och bitter på livet och ensamheten den senaste tiden..
En sur bitterfitta med andra ord..

Som tur är hjälper solen och all smältande snö upp mitt hopplösa humör.
Och såklart min helt underbara dotter som skrattar och tokar mest hela dagarna.
Skrikpratar och skrattar högt. (Brås på mor sin?)
Jag har verkligen haft tur eller vad man ska säga för att få en sådan glad och go liten skrutt!
Hon förgyller mitt liv.

Idag har vi promenixat en hel massa i solen, underbart!
När skrutt har sovit i vagnen på balkongen har jag suttit inlindad i ett täcke på balkongen och bara gottat mej i solen! Sol, sol, underbara sol!

Jag har inte så mycket vettigt att säga..
Tänkte passa på att göra en update medans solen lyser och jag har saker att göra, innan kvällen kommer och jag inser hur ensam jag är och hur synd det är om mej och bitterfittan kommer fram igen..
Haha, patetiskt att sitta och klaga och gnälla på bloggen egentligen! Uppryckning!!

Nu ska jag passa på att få något vettigt gjort innan älskade lilla skruttbebis vaknar och det är full rulle igen!




Skrutt på promenix tidigare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0