Hallå?!





Hej igen!

Idag har jag lekt i snön!
Det var kul!
Jag gillar bus och Keeper gillar snö, perfekt kombo!

Stina, Alle och Molly var också med!
Jag utser härmed mej själv som vinnare i snöbollskriget!
Vill bli hyllad och ärad! Tack, åh tack, tackar tack!




Men hallå..

Vad är det med Sverige?

Glömmer vi bort under sommarhalvåret att det återigen kommer komma snö?

KOMIHÅG!! KOMIHÅG!!
Varje år, varje vinter kommer det snö!

Hur fan kan alla Svenskar bli som galna och det blir kaos överallt när vi alla vet att snön kommer att komma?!

Och alltså, när snön har kommit eller kommer så tar man det lugnare i trafiken eftersom det blir halt och man är inte van med vinterväglag. Hur svårt ska det vara?!?!?!

Gud..

Ser vägarna ut såhär kanske det inte är läge att ligga i 240Km/h.. Just saying!






Och en sak till..
Orkar inte med allt tjat om inställda tåg i år!

Så nu säger jag till i förväg, varnar er Stockholmare!

Här kommer det;

Det kommer komma snö i vinter, mycket snö!! Så var beredda!!

Tack för mej!



Pga detta inlägg kommer jag säkerligen ligga i snödrivan i morgon.. Fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0