Känns som att det går framåt.. INTE!!





Jag skiter i om detta blir att "hänga ut"..
Jag måste få det ur mej.

Skrutts pappa har spärrat sin telefon så att jag ej kan ringa honom..
Alltså vet han inget om Alex, hennes mående osv..

Det är ca 4 månader sedan jag ens hörde ett ord från honom.

Idag ringde jag till Skrutts farmor från hemligt nummer, och hon svarade äntligen..
Men lämpligt nog stod hon på affären och lovade ringa upp..

JAA-A, Herregud vad hon ringde upp..



Jag är fortfarande stum över detta beteede från Alexandras pappa, farmor, farfar, farbror och faster..


Jag vet inte mer vad jag ska göra..

Jag har kämpat mej blå.

Kan man verkligen ge upp? Känns fel av mej. Men nu då?

Hjälp?



 
Alexandra med hennes pappa när hon endast var någon vecka gammal..


Kommentarer
Postat av: Lea

Du ska inte behöva kämpa dig blå så att han får ta del av hennes liv.

Det är hans stora förlust!

Du har en underbar dotter, och hon kommer växa upp och bli en bra människa oavsett om han finns med i bilden eller inte.

Hon klarar sig utan honom och kommer göra det sen också..



Stå på dig Sanna, du har gjort din del.

Du ska inte slösa energi på en stor idiot.

2010-09-20 @ 21:11:13
URL: http://egolea.blogspot.com/
Postat av: Cazzi

Instämmer helt med Lea!

Det är deras allas förlust, att de ej vill vara med och dela hennes liv.

Släpp dessa energitjuvar och gå vidare med erat liv, ditt och Alexandras. NI behöver INTE dem!

2010-09-20 @ 21:22:00
URL: http://casandra.skriker.nu
Postat av: lisa

Det verkar uppenbart att dessa människor är... dumma i huvudet.



Allvarligt talat, vad mer kan du göra? Ingenting!

Sluta förnedra dig själv med att försöka fixa det där, jag förstår att det är för flickans skull men herre gud, du är inte mer än människa du heller!



Koncentrera dig på att vara en bra mamma (vilket du verkar klara galant) istället och var glad för att du inte är sjuk i huvudet och känslomässigt jävla rubbad som alexandras pappa verkar vara.

2010-09-21 @ 00:27:20
Postat av: mia

Hon har världens bästa mormor iaf som älskar henne såååååååå

2010-10-09 @ 14:35:51
Postat av: Anna

Sanna! Du är så stark!

Jag har vart i samma situation som du-

Det är inte Alexandra som går miste om något, det är hennes pappa som missar allt!

Ge henne kärlek o stöd o allt, hon kommer att växa upp o veta att hennes pappa är en idiot som inte ens försökte. Det är dig hon kommer att älska och vara älskad av, sluta ringa, det är inte att ge upp, det är han som har gett upp och det borde vara han som vill ha kontakt med henne och inte du som ska behöva ringa. Strunta i han o hans familj o ge lillskrutten allt du kan o förmår.

Kram Anna Siekas din gamla co worker....

2010-11-29 @ 20:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0