Svaren!





Varför tog det slut mellan dig och Alexandras pappa?

Jadu, det har jag inget svar på..
Han åkte till Uppsala för att hälsa på sina föräldrar och kom aldrig hem igen.
Åkte och hämtade sina saker när jag var på jobbet. Typ så..
Jag står än idag frågande.


Kan inte du skriva om förlossningen? :)

Det gjorde ont, var panik och oreda och jag skulle helst inte göra om det.
Typ! :)

Förlossningsberättelse finns här:
http://sanaass.blogg.se/alex

Användarnamn: Alexandra
Lösennord: Alex


Om du alltid skulle ha globen rullandes antingen framför eller bakom dig resten av livet,
vilket skulle du välja då?

Spontant vill jag säga framför, men om man ska vara djup och allt sånt så måste jag väl säga bakom så att den inte skymmer sikten framåt.
Bättre att ha den bakom sej så slipper man blicka bakåt?


Om du vore en syltburk, vilken sylt skulle du då vara?

Om jag är en burk blir det väl svårt att vara en sylt?


Träffar Alexandra sin pappa något? Hur ofta i så fall? Och funkar det bra?

Jag och skrutt åkte ner till Uppsala och tvingade oss på Mathias och tvingade fram en kontakt.
Så sedan 2-3 månader tillbaka har han henne varannan helg och så vitt jag vet så funkar det kanon att ha henne där.
Det funkar inte så bra för mej då jag har separationsångest utav bara fan men man kanske vänjer sej?


Vad är det mellan dig och alle nu? Kommer ni bli tillsammans igen om ni inte redan är det?

Alle och jag är vänner!


Har du någonsin vart med i en porrfilm? om inte, skulle du kunna tänka dig att vara det?

Nej, jag har inte varit med i någon porrfilm, förutom kanske något tattigt hempul.
Ja, jag tror faktiskt att jag skulle kunna det!
Har du ett jobb åt mej?




Kommentarer
Postat av: Anais

Vad roligt och bra att dom har kontakt nu! Måste väl kännas bra även om det är jobbigt?

2011-01-16 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0