Ge mig lust!!




Jag har ingen ork och ingen lust att göra något alls, nada, efter att skrutt har lagt sig på kvällarna..

Nu borde jag verkligen verkligen plugga men vart finns lusten och engagemanget till det då?
Det är helt borta och försvunnet.

Om två veckor är dessa två kurser slut och matten börjar igen.
Innan dess ska jag ha hunnit få in 4 uppsatser och gjort 3 prov.

Jaha, men vad kul för dej sanna! Verkligen. Verkligen jätte kul!!

Och när stressen och pressen kommer krypandes inpå en, ja du lägger man sig och tittar på serier istället.
Verkligen bra Sanna. Verkligen. Verkligen jättesmart!!

Och att jag har en hund som släpper mer hår än.. Jadu, mest hår i hela världen släpper han, och en skrutta som röjer kaos i våran lilla lägenhet dagligen, gör inte att lustnivån till att göra något höjs ett dugg. Nej, det gör den inte!!

Så nu har jag bråkat lite med mej själv och dealat fram en lösning..
Ett avsnitt serier, plugg, ett avsnitt serier, plugg, ett avsnitt serier, dammsuga, ett avsnitt serier, tvätt... OSV!
Absolut inte den mest logiska lösningen men det får funka för en ej-så-lustfylld-Sanna-just-nu!!

Hej svejs!



Bjussar på denna jag!

HAHAHAHAHAH!!!

Hihihi, hohoho, hahahahaha!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0