Nu.




Nu har jag sjunkit till samma låga nivå och dragit min story av det hela.
Det riktiga!!
Min story är inte vriden och den innehåller inga lögner!

Tycker dock att jag är kass som drar det så långt och att jag blandar in andra men jag kände att jag inte hade något annat val när lögnerna kring mej bara försatte och den riktiga sanningen aldrig kom fram.

Sagt och gjort, nu har jag förmodligen startat ett tredje världskring men okej, varsågoda, jag har iaf vart ärlig, rak och jag har berättat sanningen.
Till skillnad från vissa andra.

Även om ni spottar på mej tänker jag stå kvar rak i ryggen och vara stolt över att jag är ärlig, sann och riktig!!!
Hit me!


HEJ DÅ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var rak i ryggen och låt all skit rinna av dig :) du överlever!!

2011-03-17 @ 14:22:53
Postat av: TobiasFoto

Du är stark Sanna! Jag ser upp till dig! De vet du!

Keep the good work up and held your head high! AND BE STRONG!

2011-03-18 @ 13:42:30
URL: http://www.TobiasFoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0