Ni tycker att jag är för informativ men det tycker inte jag!





Dödens död i morse.. Våga ligga 5 minuter till.. 2 minuter till.. Lite till? Nej men okej, jag masar mej väl upp och fryser arselet av mej då..

Smyger in och pussar ihjäl lillkorven som fortfarande sover..
Tänk om man kunde få vakna som hon gör.. Slå upp ögonen, skratta och köra igång i hundranittio på en gång..
Själv är man fortfarande halvdöd.. Trots promenad, frukostmys med Malin, gym och handling..


Nu är det vettiga tanken att jag ska äta, städa, sanera och röja denna förbannade blälägenhet, ta reda på tvätt, hänga upp lampor, bära ner saker till förrådet, spruta upp saker i stjärten, bajsa, duscha och gå till läkaren..

Men var finns lusten till det då?

Jag tycker inte att man ska behöva göra saker man inte har lust med..

Om jag fick bestämma skulle jag släcka ner, ligga på soffan och käka godis och kolla på alla serier jag ligger efter med.. Kanske ta sig ett glas vin till lunchen och lägga sig i badet och glassa..
Det är grejer det, det hade vart en bra Tisdag.. Det är Tisdag idag va?

Ligger jag här och skriver för att slippa ta tag i allt nu? Formodligen..

Hej då!





Skulle knäppa en bild på gymmet tidigare idag.. Gick sådär..






Kommentarer
Postat av: Cazzi

Gumman hoppas allt går bra hos doktorn och att det inte är något allvarligt. Du vet vart jag finns <3

2011-11-08 @ 12:29:00
URL: http://casandra.skriker.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0