Noll gränser anses bara bra i vissa sammanhang, tex när vi pratar knulla..





Och det kan man ju inte göra hela tiden..





Jaha, helgen..

Fredagen spenderades hemma i lugn och ro med mat och vin, ägde på Monopol och somnade i skaplig tid.
Klev upp alldelens för tidigt på Lördagsmorgonen och packade ihop för en dag på badhuset. Sen var det lunch, tvätt och packa iordning sig för Hofors och folkan. Det var trevligt med mycket trevliga människor.
Fick bära hem snoorfull karl efter folkan så kvällen slutade tidigare än vad jag egentligen tyckte den borde ha gjort.. Men för att se det possitiva i det hela så vaknade jag nykter och kunde köra hem tidigt.. Alltid något.



Nu ska jag sova powernap och sedan blir det att pallra sig upp till gymmet. Hurtbulle som man är..
Eller försöker vara..
Eller låtsas vara iaf..

Last year..
Nu må ni tro att jag är betydligt mer fit! ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0