Nu har jag slutat sura.

 
 
Handleden är fortfarande en jävla kuk men jag ska göra vad jag kan för att ignorera fanskapet!.
 
Och jag ber om ursäkt för mitt överdrivna nyttjande av ordet "kuk" i förra inlägget!
 
 
Denna morgon började precis som alla andra mornar efter att snön kommit till Sverige.
K-A-O-S!
Jag blir så jävla jävla irriterad när folk inte kan hantera vinter och snö.
Vi bor ju förfan i Sverige och där kommer det snö en gång om året. Hur fan kan det vara så chockerande?!
Trafiken är största galna kaoset någonsin och det är köer hela vägen från Sandviken in till Gävle.
Jag skulle seriöst behöva åka hemifrån 7:00 för att komma i tid till jobbet..
 
 
Jaja..
 
I helgen hade vi finbesök.
 
I Lördags skickade jag ett MMS till Cassi där jag förklarade att hon och familjen nog behövde komma och hälsa på för "vi har ju faktiskt massa snö här!"
 
 
 
En timme senare fick jag svaret att dom var på väg till oss, Hon, Nero och lilla Jade. Wee!
 
Så helgen bestod av massa bus med barnen, mys och trevligheter.
Jag och Cassi var till och med ner på Åttan och vände en snabbis. Crazy!
 
Och jag myste bebis.
 
 
Bra när man kan ha dom på lån liksom.
Då får man ju bara allt bra och kan lämna dom till mamma sin när dom bajsat eller blir lite kinkiga och så.
Jag och Jade är därför himla tajta nu ska ni veta.
 
 
Och de två 3 åringarna blir helt hysteriskt glada i varandras närhet.
Kan man få tillfällig utvecklingsstörning? I sådana fall är det precis vad dessa två drabbas av när de ses.
 
 
 
 
Och dom härjar hysteriskt från dess att dom slår upp ögonen tills dess att ögonen rullar i huvudet på dom..
Och då kan det vara hysteriskt kul när man lyckas få med denna trötthet på bild.
 
 
 
Här är det då verkligen ingen hemma..
 
 
 
Alltid lika mysigt att ses och det är himla bra att vi blivit bättre på att förflytta oss de ynka 18 milen som skiljer oss åt.
 
 
 
 
 
 
<3
 
 
Och igår efter min bittra inlägg fick jag ett sms av fina fina Cassi:
 
"Du kommer visst klara den där utbildningen Sanna! Du är ju för fan du! Som klarar av allt ditt hjärta brinner för! Glöm aldrig det! <3"
 
Underbara du!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cazzi

Klart du klarar det!

och tack för en supermysig helg gumman!
<3

2012-12-05 @ 12:13:09
URL: http://casandra.skriker.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0