Men alltså ALLVARLIGT?!?




Det är bara jag som lyckas med sånt här.

Stressar satan med diverse bestyr hemma, med barn till dagis, hämta kompis, stanna på Statoil för att köpa någon tattig matlåda osv..
Kommer insnubblande på jobbet när klockan slår åtta.

Har möte och skyndar sedan ut för att ta en snabbcigg när jag får kommentaren:
"Vad har du gjort i rumpan Sanna?!"
"Rumpan??!"

-känner med handen och känner min rumpa sticka fram mellan trådar och spret-

SKJUT MIG!!!

Byxhelvete har seriöst spruckit och blottar min bara stringtroseröv..

Allvarligt?? Drömmer jag? Är detta verklighet? Händer detta? Hur kan jag inte ha märkt detta själv?

Döda mig nu!!

 

 


JA, jag var hem och bytte byxor!.....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0