Än är inte den sista idioten född..

 
 
Eftersom jag stör mig så fruktansvärt på folk som särskriver och stavar som krattor, fick jag MMS av min kompis som printat detta igår:
 
 
 
 
 
 
Alltså FÖRLÅT, jag vet inte vem människan är som skrivit detta MEN SERIÖST??
Stackars liten!!
 
Jag tror knappt att det är sant. Är det sant?
 
lägen het? eler? hälst? non? bilana? hemta? förbanad? biltrajler?
 
Eller dom två bästa:
 
Vinter jul och bilikt..
 
Detta är så stört så jag vet inte vart jag ska ta vägen med mig själv.
Jag skäms och gömmer mig bakom händerna!
 
 
Stackars dagens svenskalärare i detta avlånga land!!
Kan inte vara lätt att försöka lära dagens elever något heller..
 
 
Jag vet inte mer vad jag ska skriva.. Jag är fortfarande i chock!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0