Inget får mig att känna mig så blond och dum som bilstrul.

 
 
Man kanske borde ha utbildat sig till bilmekaniker..
Då hade det ju aldrig vart nå' problemas liksom..
 
 
 
Alltså ingenting, och då menar jag ingenting, får mig så fruktansvärt bryt-ihop-tokig som bilstrul..
 
Och just nu är livet lite bråkigt och knöligt och det finns absolut ingen mer ork för mer strul..
Men joooo, Audin är på verkstan och vi strular för att få ihop det med endast en bil, ja men då väljer du ditt cp-fitt-saab-as att lägga av. Verkligen passande, verkligen.
TACK SOM FAN DÅ!!
 
Så i Onsdags kommer jag ut efter passet och känner mig sådär lagom nöjd och mallig för att det gick så bra som det gjorde, 20 förbannade frysihjälminusgrader, så jag springer till bilen för att skynda mig hem.
Men näääääää...
 
Efter tjugo försök att få igång bilfan inser jag att det kanske är dags att ge upp..
Men ändå inte riktigt liksom.. En gång till så kanske den helt magiskt hoppar igång..
Nej.
Inte ett livstecken från skrothelvete!!
 
Fia och jag puttar runt bilen över hela gården för att försöka få i någon jävla motorvärmare, halkar runt och fryser ihjäl och grinar en skvätt. 
Får ett gravidhormonrus och skrattgråter medans jag sparkar på fanskapet, ber till gud, fryser i hjäl och sparkar på den lite till..
 
Slutar med att vi får bogsera hem skiten i TJUGO JÄVLA MINUSGRADER!!..
 
 
 
Nu står aset nere i garaget och jag vet inte om jag ska hoppas att någon kan hjälpa mig få igång skiten eller om jag helt enkelt ska gå ner och bränna ner skiten.. Till grunden. God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0