Svar på ytterligare en kommentar!

Lina om Svar på anonym kommentar!:

det är väl så att vissa saker skämtar man inte om..

Svar:
Förlåt Lina, det var verkligen inte meningen att göra dej upprörd över vad jag skriver i min blogg om mitt barn..
Herregud!!
Jag skulle vilja hänvisa dej till någon annan blogg, för i denna blogg kan skämt i denna stil förekomma och tål man inte detta behöver man heller inte läsa!

Uppror!!?

För mej var skämtet om badet ett uppenbart skämt!!
Ser det nästan som en förolämpning att folk överhuvudtaget tror att jag skulle kunna lämna min 5 veckor gamla dotter i badet och traska ut på promenad..

Men som Lisa kommenterade, är folk så dumma så dom tror så är väl det deras problem!
Tack för det Lisa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller med! Är folk så fullkomligt korkade att dom tror att du lämnar lilltjejen i badet medans du går med hunden så måste dom ju ha allvarliga problem. LÄS EN ANNAN BLOGG OM NI INTE GILLAR DET SOM SKRIVS!! Inklusive Sannas störtsköna skämt då alltså. Ingen jävel tvingar er att läsa och om ni är så nyfikna att ni bara måste så använd ert sunda förnuft om ni nu har något? Tänk att man inte har bättre saker för sig alltså....

2010-01-21 @ 08:53:29
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Lina

Här var det action!

Hamnade på din blogg efter att ha läst någon annans.. osv. (Seg torsdagsförmiddag med andra ord)

Jag tog ditt "lämna lillflickan i badet"-skämtet som ett skämt, rätt av, utan tvekan.. jag fnissade lite i min ensamhet.

Folk borde börja läsa lite mellan raderna, inte ta folk superseriöst på orden.



Ha en bra vinterdag. Kram

2010-01-21 @ 11:17:37
URL: http://linanordahl.blogg.se/
Postat av: Sara

Det verkar inte som om tankarna om dig är så höga?

2010-01-25 @ 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0